A termékek visszaküldése
A hatályos jogszabály, a 34/2014-es O.U.G. értelmében a vásárlástól való elállás joga csak az egyéni vásárlókra vonatkozik.
A hatályos jogszabály, a 34/2014-es O.U.G. értelmében a vásárlástól való elállás joga csak az egyéni vásárlókra vonatkozik.
Így a fogyasztónak joga van a termék átvételétől számított 14 naptári napon belül írásban értesíteni a kereskedőt arról, hogy szankció és indoklás nélkül eláll a vásárlástól. A vásárlástól való 14 napon belüli elállás joga csak a futárszolgálattal kézbesített megrendelésekre vonatkozik. A termék visszaküldésekor javasoljuk, hogy a termék ugyanolyan állapotban legyen, mint ahogyan azt kiszállították (lehetőleg eredeti csomagolásban, a termékhez mellékelt összes tartozékkal, címkével és dokumentummal együtt).
Hogyan lehet visszaküldeni egy terméket?
Töltse ki a visszaküldési űrlapot, majd vegye fel a kapcsolatot velünk, hogy megbeszélje a részleteket egy operátorral.
Készítse elő a csomagot a visszaküldéshez, a DPD futárja felhívja Önt, hogy 1-2 napon belül átvegye a csomagot a megrendelésben megadott címen.
Amint visszakapjuk a terméket, ellenőrizzük azt, és 14 naptári napon belül visszatérítjük a pénzét.
Hogyan kapja vissza a pénzét?
A visszaküldött csomag kézhezvételétől és a teljes visszaküldési kérelem kitöltésétől számított 14 napon belül visszakaphatja pénzét a visszaküldési űrlapon megadott számlára.
Ha a fizetés online bankkártyával történt, a visszatérítés ugyanerre a számlára történik ugyanezen 14 napos határidőn belül.